تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 9:53
کد خبر : 11

جلسه دویست و هفتاد و سوم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور

جلسه دویست و هفتاد و سوم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور
جلسه 273 هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با حضور کارگردان و مجری برنامه" زندگی پس از زندگی "

مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور کارگردان و مجری برنامه” زندگی پس از زندگی ” در جلسه دویست و هفتاد و سوم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سخنان مهندس حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه هئیت مدیره رسمیت یافت.

آقای دکتر عباس موزون کارگردان و مجری برنامه “زندگی پس از زندگی” که با موضوع روایت تجربه های نزدیک به مرگ اشخاص مختلف اخیراً از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و از پربیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما بود، میهمان این جلسه مجمع بودند که با بیان اقدامات و فعالیت‌های فراوان که برای ساختن این برنامه کرده اند ،خواهان همکاری و مساعدت خیرین در جهت توسعه این طرح و نیز پشتیبانی از سایت “حلالیت ” که مورد مراجعه افراد پرشماری جهت بیان تجربیات و عملکرد نادرست بمانند اقدام کنندگان به خودکشی، گردیدند. در این رابطه مقرر گردید:

– طی مکاتبه‌ای با وزارت کشور دعوت و حضور ایشان در شورای اجتماعی کشور و بیان نقطه نظرات ایشان مطرح شود.

– مواردی که در رابطه با اعمال خلاف عرف و شرع در سایت حلالیت ابراز می شود با کمک قوه قضاییه و بهره‌گیری از قضات بازنشسته، راهکارهای ارائه خدماتٍ راهنمایی و مشاوره بررسی و اقدام شود.
همچنین با همکاری پژوهشکده نوآوری حقوقی، برنامه‌های کوتاه‌مدت تصویری و آموزشی در این رابطه تهیه و پخش شود.

– نگهداری و پشتیبانی سایت حلالیت را موسسه حضرت رقیه (س) متقبل شدند.

– به پیشنهاد یکی از اعضای جلسه ،آقای دکتر موزونی به عنوان سفیر اجتماعی مجمع خیرین کشور انتخاب و قبول زحمت نمودند.

– در ادامه جلسه آقای مهندس بوربور گزارشی از جلسه ویژه در سازمان نظام پزشکی کشور با حضور افراد ذیربط و با موضوع ساخت پلتفرم طرح نذر تخصص ارائه نمودند که حاصل جلسه فوق، توافق بر برگزاری جلسه تخصصی بعدی در روز پنج شنبه آینده و توافق طرفین در تهیه این پلتفرم بوده است.

– مقرر گردید در نشست فصلی مجمع در روز سوم خرداد ماه سال جاری از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شعب استانی و نیز نمایندگان هلال احمر استان های ذیربط دعوت به عمل آید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.