تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1403 - 13:10
کد خبر : 1982

نهصد و هفتاد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هفتاد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

هو العزیز الحکیم بسم الله الرحمن الرحیم نهصد و هفتاد و هشتمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید حضرت آیت الله شبیری نکات ارزشمندی را در مورد حق و حقیقت ایراد فرمودند، ایشان تاکید کردند اصل ولایت فقیه

هو العزیز الحکیم
بسم الله الرحمن الرحیم
نهصد و هفتاد و هشتمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید حضرت آیت الله شبیری نکات ارزشمندی را در مورد حق و حقیقت ایراد فرمودند، ایشان تاکید کردند اصل ولایت فقیه بهترین قانون است و شرایط ولی فقیه به گونه ای طراحی شده که مانع از دیکتاتوری میشود. این اصل مورد اتفاق شیعه و سنی است و بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به مردم ایران داده و هیچ کشوری چنین اصلی را ندارند. سپس جناب آقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مروری بر فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه اخیر دیدار با نمایندگان مجلس داشتند و تاکید کردند افراد صالح باید در کابینه حضور یابند در غیر این صورت به قله نخواهیم رسید.

سخنران بعدی جناب آقای عبدخدائی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام بودند که در مورد روند تاریخی و کودتا و شرایط اقتصادی ۲۸ مرداد و چگونگی دستگیری ایشان در بیست شهریور ۱۳۳۴ توضیحات مبسوطی را ارایه کردند. سخنران بعدی جناب اقای دکتر غضنفری نماینده مجلس شورای اسلامی بودند که ایشان توضیحات کاملی در مورد شرایط انتخاب وزیران کابینه و ویژگیهای برجام ۱،۲،۳ را مطرح کردند. همچنین مقررشد که مطالب جناب دکتر غضنفری درکلیپ های مشخص وجداگانه در سایت ورسانه خودشان قرار گیرد که آدرس آن متعاقبآاعلام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.