تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 15:55
کد خبر : 1994

دکتر پزشکیان اجازه ندهند برخی افراد مساله دار، مسیر دولت را به انحراف و حاشیه بکشانند

نهصد و هفتاد و نهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هفتاد و نهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

هو العزیز الحکیم نهصد و هفتاد و نهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در عصر روز دوشنبه هشتم مرداد ماه ۱۴۰۳ تشکیل و پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید موارد ذیل مطرح شد: مهندس حبیب الله بور بور، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هو العزیز الحکیم
نهصد و هفتاد و نهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در عصر روز دوشنبه هشتم مرداد ماه ۱۴۰۳ تشکیل و پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید موارد ذیل مطرح شد:

مهندس حبیب الله بور بور، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند باید اعتماد مردم و رای مردم را فرصتی برای خدمت دانست و به اعتماد آنان وفادار بود.
ایشان افزودند انتخابات نقطه امید مردم به جریان یافتن خون دوباره در شریان های حیاتی این کشور است و باید با عملکرد خود و توجه به مشکلات مردم این امید را زنده نگه داشت. متاسفانه در گذشته شاهد بودیم دولت یازدهم و دوازدهم آقای روحانی با پرداختن به حواشی و بدون توجه به مشکلات اصلی کشور به بی اعتمادی و نامیدی مردم از صندوق رای دامن زد و این زخم اگر درمان نشود برای آینده کشور خطرات فراوانی را به همراه خواهد داشت.
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ادامه افزودند در ایام تبلیغات ، اینجور نشان می داد که دولت آقای پزشکیان دولت سوم آقای روحانی خواهد بود البته خود ایشان بارها این را رد کردند ولی با وجود افرادی از دولت آقای روحانی در اطراف ایشان این خطر وجود دارد لذا مطمئنا اگر چنین اتفاقی بیافتد دولت چهاردهم با مشکلات عدیده ای هم در اجرا و هم در بین افکار عمومی مواجه خواهد شد و چه بسا ضربه ی سنگینتری به امید مردم به صندوق رای وارد خواهد شد.

بوربور افزود آنچه که امروز باید همه ی ما به آن عمل کنیم این است که هر کاری برای کمک به این دولت از دستمان بر می آید باید انجام بدهیم و برای موفقیت این دولت دعا کنیم اما مهمتر از همه ی ما،‌ شخص رئیس جمهور است که می بایست اجازه ندهند برخی افراد مساله دار و جریانات سیاسی مسیر دولت را به انحراف و حاشیه ببرند و بدانند امروز مشکلات کشور فراتر از اختلافات جناحی و رنگ های سیاسی است و ضروری است با هم افزایی و هم دلی برای حل مشکلات کشور تلاش جهادی کرد.
در ادامه سید ابراهیم حسینی، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نیز در مورد شاخصه های لازم برای اداره کشور سخنانی را مطرح کرد. شایسته نیا ، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نیز با اشاره به اینکه جمهوریت بخش جدایی ناپذیر از نظام مقدس انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:جمهوریت تضمین کننده یکپارچگی کشور است.

مجید رامندی و همچنین سید جواد حسینیان از دیگر اعضای حاضر د رجلسه بودند که به ایرادت سخنانی در خصوص شرایط اقتصادی و سیاسی کشور پرداخته و تاکید کردند:امیدواریم کابینه‌ دولت چهاردهم جلوه وفاق ملی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.