تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 20:23
کد خبر : 1925

نهصد و هفتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هفتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

هوالعزیز الحکیم نهصد و هفتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر گزار شد. این نشست با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد سپس اقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل محترم جمعیت

هوالعزیز الحکیم

نهصد و هفتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر گزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد سپس اقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل محترم جمعیت به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بر ضرورت لزوم از خرد جمعی و جریان‌سازی جهت افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد. وی با بیان ‌این مطلب که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیلی سخت دیگری به استکبار جهانی است، تصریح کرد:باید دلسوزان انقلاب اسلامی، افراد معتقد، متعهد و توانمند را در استانها شناسایی و جهت تصاحب پست های کلیدی معرفی کنند. بور بور با اشاره به اینکه این امر جمهوریت نظام را بیش از پیش تقویت خواهد کرد، بیان داشت: شرکت در انتخابات به‌منزله تعیین سرنوشت کشور است بنابراین لازم است هر شخص عاقل و بالغی خود برای سرنوشتش تصمیم گرفته و مانع دخالت دشمنان در این موضوع شود، چرا که در غیر اینصورت دشمنان برای آنها خواهند گرفت. بور بور به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه گری مردم از مسئولان و دست اندرکاران اشاره و خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند طبق قانون اساسی مطالبات خودشان را بیان کنند چرا که مطالبه گری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است.
ایشان مقرر کردند روز پنجشنبه. ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ جلسه استان‌ها در تهران بر گزار گردد.
محمدمهدی عبدخدایی، دبیر کل جمعیت فداییان اسلام به اهمیت و ضرورت ولایت فقیه پرداخت و گفت:بحث ولایت فقیه و رهبری برای ما نقطه قوتی محسوب می‌شود. وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه، اصل و لازمه بقای نظام اسلامی است، تصریح کرد: وجه متمایز نظام حکمرانی ما با سایر کشورها اصل ولایت فقیه است. عبد خدایی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز دشمن در عرصه های مختلف به قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی پی برده است، گفت: این اقتدار نشان از توانمندی بالای ما دارد. وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سالیان گذشته در همه عرصه های بین المللی و داخلی با توکل به خدا و تکیه بر تلاش شبانه روزی ملت قهرمان ایران اسلامی توانسته موفقیت های بزرگی را کسب کند،افزود: امروز ما به برکت خون شهدا در منطقه قدرت بازدارندگی و دفاعی و اطلاعاتی بی نظیری داریم. وی ادامه داد: امروز به جایگاهی رسیده ایم که دنیا مجبور است ما را به عنوان یک قدرت در محاسبات خود در نظر بگیرد. در ادامه حضرت آیت الله شبیری تاکید کردند آگاهی از ولایت ‌فقیه برای حفظ نظام عامل ضروری است و طبق فرمایش حضرت امام ره طرفدار ولایت فقیه باشید تا نظام آسیب نبیند. مهندس شایسته نیا قایم مقام جمعیت در ادامه توضیح دادند دو عامل بسیار مهم‌ در کشور هست که شامل مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی و نهاد های قدرت. ایشان توضیح دادند که از نگاه امریکا حمله ایران به اسراییل ویرانگر تعجب اور و غیر قابل پیش بینی بود. دکتر فارسیجانی عضو شورای مرکزی بیان کردند با توجه به انتخابات ریاست جمهوری که در پیش است و بعد از تایید افراد توسط شورای نگهبان جمعیت وفادارن با توجه به اهداف و استراتژی تعریف شده جمعیت اقدام به تعریف شاخصها با هماهنگی استان‌ها بنماید و از بین افراد دارای صلاحیت و با توجه به معیارهای مورد نظر تصمیم به حمایت از کاندیدای مورد نظر کند.
دکتر منصوری عضو دیگر شورای مرکزی توضیحات مبسوطی در مورد سه محور اساسی را مطرح کردند. اول شرایط جهان در حال تغییر است و محور مقاومت به دست تشیع صورت می‌گیرد . دوم در مورد سقوط بالگرد ریاست جمهوری و تحت تاثیر قرار دادن کل جهان از این حادثه غم انگیز صحبت کردند و سوم در مورد مهم‌ترین واقعه کشور در این زمان انتخابات ریاست جمهوری است بحث کردند. اقای دکتر امیدی عضو شورای مرکزی توضیحاتی را در مورد توجه به اساسنامه و منشور اخلاقی، سیاسی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی را بیان کردند ایشان در ادامه گفتند مثل همیشه حضوری فعال و آگاهانه به هدف بالابردن مشارکت مردم و کمک به انتخاب شخصیت اصلح مقبول در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد. تجربه موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی میزان اثرگذاری جمعیت در سپهر سیاسی ایران و مقبولیت این حزب در میان مردم و وزن سنگین سیاسی جمعیت را نشان داد.

بین دو نماز حضرت ایت الله دعوتی شعری را به شرح زیر بیان کردند

من از آن حسن روز افزون که یوسف داشت فهمیدم
که عشق از خانه عصمت برون سازد زلیخا را
الا ای یوسف ایران رئیسی زاده زهرا
من از آن همت والا و رفتن‌ها به میدان‌ها

بخواندم در جبین تو حکایت‌های فردا را
به سوی جبهه خدمت چنان میرفت آن سرور
تو گویی سینه پاکش هدف بودی بلایا را

نه پروای سیاست او ولی مرد شهادت او
نه در دفتر که در میدان همه روزان و شب‌ها را
ز هر شهری به هر شهری که می‌رفت آن نکود دلبر
به دنبال شهادت گام برمی‌داشت هر نوبت و هر جا را

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.