تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 4:48
کد خبر : 2059

نهصد و هشتاد و چهارمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هشتاد و چهارمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

هو العزیز الحکیم نهصد و هشتاد و چهارمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۶/۰۶/۱۴۰. برگزار شد . پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید دبیرکل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی جناب اقای مهندس حبیب الله بوربور ضمن تبریک هفته وحدت و خیر مقدم به حاضرین فرمایشاتی به شرح زیر ارایه کردند.

هو العزیز الحکیم

نهصد و هشتاد و چهارمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۶/۰۶/۱۴۰. برگزار شد . پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید دبیرکل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی جناب اقای مهندس حبیب الله بوربور ضمن تبریک هفته وحدت و خیر مقدم به حاضرین فرمایشاتی به شرح زیر ارایه کردند.

با توجه به لیست وزرای پیشنهادی به مجلس و همکاری و همراهی دکتر قالیباف رییس مجلس همه اعضا رای آوردند. بور بور در ادامه بیان کردند چطور شده که مجلس مابه فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره به معتقدبودن نماینده به نظام به افراد پرونده دار برانداز رای برخلاف نظر صریح ولایت می‌دهد. چه شده که شورای نگهبان ازیک طیف سیاسی یکنفر وازطیف مقابل چندنفر را رقیب هم میکند واتاق فکردو طرف طوری طراحی مینمایند که همه چیزرا همه میدانند ولی آنچنان شوکه هستند که نمی توانند به زبان بیاورند که چگونه ،خلاف نظر روشن ولایت اینگونه عمل شود. دبیر کل جمعیت فرمودند چه شده که معاون راهبردی رئیس جمهور در مصاحبه پخش مستقیم معیارهایی برای مسئولین و وزرا بیان میکنندکه پس ازاعلام لیست اثری جز یک نفر از ان همه لفاظی که بیان و جامعه متدین را علیه رئیس جمهور منتخب حساس نمودند دیده نشد. چه شده های فراوانی که باید به عنوان مطالبات ما بعنوان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بفرمایش مقام معظم رهبری باید داشته باشیم تامسیر انقلاب در ریل شعارهای اول مردم که معتقد به اسلام و انقلاب بوده و هستند قرارگیرد. ایشان ادامه دادند مقام معظم رهبری میفرمایند باید مطالبه گری کنیم و پاسخ چی شده ها را مورد بررسی قرار دهیم.

مقام معظم رهبری گفته اند اگر دولت موفق شود نظام موفق شده و اگر دولت موفق نشود نظام موفق نشده است. پس همه باید کمک کنند تا دولت موفق شود. سپس ایشان فرمودند مطالبه‌گری به صورتی که با همراهی جامعه باشد به وسیله آماده سازی بستر دریافت مطالبه‌گری در راستای منطق انجام شود. مشخص شود چگونه مکاتبه را انجام دهیم و برای هزارمین جلسه چه چیزی را میخواهیم به جامعه ارایه کنیم.

در ادامه اقای کاظمی عضو فعال جمعیت به نکات ذیل اشاره کردند:
– مطالبه گری، از اهم وظایف انقلابی ما، از مسئولان است؛ امر معروف و نهی از منکر نیز از اهم وظایف شرعی همگانی ، دراسلام عزیز است؛ مخاطب اصلی این دو امر تکلیفی مهم ، که می توان گفت: در حکم واحد و برهم منطبق اند، بیش از همه باید، نسبت به مسئولان همه ی سطوح، خصوصا روسای سه قوه آقایان قالیباف، اژه ای و پزشکیان – بی وقفه، روشمند، باقاعده و خیر خواهانه انجام شود.
– پدیده ی شوم نفاق ،خصوصا ،در مسئولان و صاحبان مناصب بررسی شود
– راه یافتن مرفهان به مصادر امور.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.