تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 15:52
کد خبر : 2051

نهصد و هشتاد و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هشتاد و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

هو العزیز الحکیم نهصد و هشتاد و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۳برگزار شد . پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید دبیرکل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی جناب اقای مهندس حبیب الله بوربور ضمن خیر مقدم به حاضرین فرمایشاتی به شرح زیر ارایه کردند. بااشاره به شعارهای انقلاب اسلامی

هو العزیز الحکیم

نهصد و هشتاد و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۳برگزار شد . پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید دبیرکل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی جناب اقای مهندس حبیب الله بوربور ضمن خیر مقدم به حاضرین فرمایشاتی به شرح زیر ارایه کردند. بااشاره به شعارهای انقلاب اسلامی ،آن شعارهاکه ازشعورمردم برخواسته بود، وهمه فریادمیزدند استقلال آزادی جمهوری اسلامی،احتیاج هست که آسیب شناسی کنیم چطور شده که مجلس مابه فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره به معتقدبودن نماینده ازبن دندان به نظام به افراد پرونده دار برانداز رای برخلاف نظر صریح ولایت می‌دهد. چه شده که شورای نگهبان ازیک طیف سیاسی یکنفر وازطیف مقابل چندنفر را رقیب هم میکند واتاق فکردو طرف طوری طراحی مینمایند که همه چیزرا همه میدانند ولی آنچنان شوکه هستند که نمی توانند به زبان بیاورند که چگونه حدود ۱۵۱ رای ،خلاف نظر روشن ولایت اینگونه عمل شود.

دبیر کل جمعیت فرمودند چه شده که معاون راهبردی رئیس جمهور در مصاحبه پخش مستقیم معیارهایی برای مسئولین و وزرا بیان میکنندکه پس ازاعلام لیست اثری جز یک نفر از ان همه لفاظی که بیان و جامعه متدین را علیه رئیس جمهور منتخب حساس نمودند دیده نشد. چه شده های فراوانی که باید به عنوان مطالبات ما بعنوان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بفرمایش مقام معظم رهبری باید داشته باشیم تامسیر انقلاب در ریل شعارهای اول مردم که معتقد به اسلام و انقلاب بوده و هستند قرارگیرد که درجلسات هفتگی بعدی اشاره خواهد شدکه این تدبیر و فرمایش مقام معظم رهبری و مطالبات داشتن به‌ حق وفاداران به انقلاب را بیان و شاید در اینده جامعه متوجه این اقدامات پیچیده بشوند و هوشیارتر طیف های سیاسی موجود تصمیم بگیرند.

نمایندگان مجلس و ریاست مجلس باید پاسخگو باشند نسبت به عملکرد و رای دادن به لیست کابینه دولت و خدشه‌دار شدن جمهوریت نظام با این مدل رای آوری و انتقاد به عملکرد شورای نگهبان . بور بور در ادامه بیان نمودند، که نباید از مقام معظم رهبری برای توجیه مسائل استفاده نمایند در صورتی که ایشان خود فرمودند قبل از ارائه کابینه دولت خیلی از اعضا را نمی‌شناختند و نباید برای کسب رای، کابینه را به ایشان متصل کرد و نمایندگان را فریب داد و اگر در آینده این وزرا یا این دولت ناکارآمد بود ناکارآمدی آنها را مجدداً به سمت رهبری نشانه بروند. وظیفه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و در کل انقلابیون بر اساس توصیه مقام معظم رهبری مطالبه‌گری می‌باشد و این نکته که عدم تطابق شاخص‌های کابینه با شاخص‌های اعلامی از طرف معاون راهبردی رئیس جمهور این عدم صداقت در ابتدای کار آینده را قابل پیش‌بینی نموده و می‌بایست مراقب باشیم که به فرموده حضرت امام رحمت الله علیه انقلاب دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

پس از آن جناب آقای شایسته نیا ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک ایام و اعیاد ربیع نکاتی را در تکمیل فرمایشات مهندس بوربور ایراد فرمودند .
۱ . جهاد تبیین در روشنگری و قانع نمودن جامعه با توجه به عواطف و احساسات جامعه
۲ . تاریخ شناسی و آشنایی با مبانی و قواعد سیاسی نه اطلاعات سیاسی که لازمه آن ریشه و مبانی اعتقادی و قرائت قرآن و نماز است همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت پس از بیان ۱۳ مبانی اصلی خواندن قرآن و برپا داشتن نماز شب را برای ایشان توصیه نمودند
۳ . مطالبه‌گری به صورتی که با همراهی جامعه باشد به وسیله آماده سازی بستر دریافت مطالبه‌گری در راستای منطق و مورد .
۴ . التزام به رهبری به صورتی که نه از رهبری جلو بزنیم و نه عقب بمانیم به طور مثال مانند همراهی حضرت موسی با حضرت خضر نباشیم و کاملاً مطیع رهبری باشیم و مطمئن باشیم که تدابیر نظام بر مخاطرات نظام برتری دارد. در پایان جناب آقای عبد خدایی تاریخ زنده و شفاهی انقلاب با توجه به سالروز شهادت حضرت آیت الله طالقانی خاطراتی را از پذیرایی ایشان از شهیدان نواب صفوی، خلیل طهماسب و دیگر یاران نواب در منزل آیت الله طالقانی به مدت ۵ شبانه روز برای اعضای جلسه بیان نمودند و در ادامه هم آیت الله شبیری زنجانی نیز از خاطرات گذشته که همراه با آیت الله طالقانی بودند مواردی را ایراد فرمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.