تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 5:31
کد خبر : 2004

نهصد و هشتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هشتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم هوالعزیز الحکیم نهصد و هشتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در ابتدا جناب آقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین توضیحاتی در

بسم الله الرحمن الرحیم
هوالعزیز الحکیم

نهصد و هشتادمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در ابتدا جناب آقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین توضیحاتی در مورد انتصابات دکتر پزشکیان رییس محترم جمهور ارایه کردند و تاکید نمودند افرادی انتخاب شوند که با نظام زاویه نداشته باشند زیرا انتخاب افراد نامناسب مشکلات جدی برای نظام ایجاد خواهند کرد. بور بور در ادامه مقرر نمودند نامه ای خطاب به رییس شورای ایتلاف جناب اقای دکتر حداد عادل با تاکید بر تقویت اصو ل گرایان تدوین گردد و‌رونوشت آن برای جناب اقای دکتر چمران رییس شورای شهر ارسال گردد. سپس جناب اقای مهندس شایسته نیا قایم مقام محترم جمعیت تاکید کردند آنچه به حوزه امنیت روانی مردم مرتبط است جای آن کف خیابان نیست و باید متحد با هم بحث اصول گرایی را در نظام پیش ببریم تا بتوانیم موفق شویم. سخنران بعدی اقای دکتر فارسیجانی بودند ایشان تاکید نمودند استراتژی و اهداف و نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدید ها ی جمعیت مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص گردد آیا به خروجی مطلوب و مورد نظر جمعیت رسیده اند و در صورت نیاز تجدید ساختار انجام شود.

سخنران بعدی جناب اقای دکتر سجاد پناه مهمان جلسه بودند ایشان تاکید داشتند هوش سیاسی عامل مهم حضور افراد در این حزب است و دولت چهار دهم نیاز به طراحی مدلی برای آسیب شناسی و کارکرد آن دارد.ایشان پیشنهاد دادند تشکیل کمیته های تخصصی در جمعیت و در راستای کمیسیونهای مجلس و ارایه راهکار های مناسب به مجلس ضروری میباشد. در ادامه حاضرین در جلسه هر کدام مطالبی را مطرح کردند که در مجموع پیشنهادات زیرجهت پیگیری ارایه گردید.
۱-نامه جهت جناب اقای دکتر حداد عادل به منظور تقویت اصول گرایان ارسال گردد.
۲-با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد همکاری مجلس و دولت افرادی انتخاب گردند که حداقل مشکلات امنیتی نداشته باشند.
۳- ضروری است فعلا احزاب مختلف مطالبه گری کمتری از دولت داشته باشیم.
۴- کمیته های تخصصی جمعیت در راستای کمیسیونهای مجلس شکل گیرد.
۵- جمعیت وفاداران معبد است و برای آن تقدس قایل هستیم و به بال جمهوریت نظام باید کمک کنیم و ائتلاف را تقویت و منسجم نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.