تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 8:00
کد خبر : 1897

نهصد و شصت و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب

نهصد و شصت و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب

هوالعزیز الحکیم نهصد و شصت و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد. اقای مهندس بوربور دبیر کل محترم خبر داد حضور و اعلام برنامه های منتخبان دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست

هوالعزیز الحکیم

نهصد و شصت و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
اقای مهندس بوربور دبیر کل محترم خبر داد حضور و اعلام برنامه های منتخبان دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست های شورای مرکزی از هفته آینده انجام شود و اقای دکتر امیدی برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر ازمنتخبان دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم با حمایت و از لیست انتخاباتی این جمعیت توانستند به خانه ملت راه پیدا کنند، گفت: درجلسات هفتگی شورای مرکزی جمعیت که دوشنبه های هر هفته در دفتر مرکزی برگزار می شود به بیان برنامه و چشم اندازهای آینده می پردازند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، حبیب الله بور بور در این جلسه با بیان این مطلب این برنامه‌ها باید مبتنی بر نیازهای واقعی کشور و مردم باشد، گفت:روحیه کار و تلاش مضاعف برای رفع نیازهای کشور و مردم یکی از شاخصه‌های مسئولان به شمار می آید.
وی همچنین در ادامه به حمایت پادشاه دانمارک از مردم غزه با اهتزاز پرچم فلسطین اشاره کرد و گفت:این امر نشان می دهد جنبش حمایت از فلسطین به دولت‌ها رسیده است. بور بور ادامه داد:در حقیقت امروز جنبش ضد صهیونیستی در حال سرایت از نخبگان و افکار عمومی دنیا به سمت دولتمردان سیاستمداران است به طوری که در ماه‌های گذشته هم برخی از سیاستمداران کشور‌های غربی مواضع صریحی در مخالفت با رژیم صهیونیستی اتخاذ کردند و اقدام پادشاه دانمارک بی‌سابقه نیست. مهندس شایسته نیا نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان می دهد که انقلاب اسلامی مرزها را پشت سر گذاشته است، بیان داشت:ما هرجا به آرمان امام خمینی (ره) نزدیک شدیم پیروز بوده و هر زمانی از این آرمان ها فاصله گرفیتم با شکست مواجه بوده ایم. وی با تاکید بر اینکه جمهوری ایران هیچ جایگزینی ندارد، تاکید کرد: برای برون رفت از مسایل و مشکلات در حوزه های مختلف اقتصادی،فرهنگی و سیاسی نیز نیازمند کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی متدین و وفادار هستیم. شایسته نیا با اشاره به انکه فاصله گرفتن از انقلابی گری ما را دچار مشکل کرده است،افزود:در همه عرصه ها باید شاهد ایفای نقش انقلابی باشیم. به گفته شایسته نیا روحیه انقلابی همراه با معرفت انقلابی راهکار حل مشکلات است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.