تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 15:46
کد خبر : 1950

نهصد و هفتاد و یکمین جلسه جمعیت وفادارن انقلاب

نهصد و هفتاد و یکمین جلسه جمعیت وفادارن انقلاب

هوالعزیز الحکیم نهصد و هفتاد و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر گزار شد. این نشست با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد سپس حضرت آیت لله شبیری مطالبی در مورد

هوالعزیز الحکیم

نهصد و هفتاد و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر گزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد سپس حضرت آیت لله شبیری مطالبی در مورد غیبت و روز قیامت و حق الناس را مطرح کردند و توصیه کردند از غیبت دوری کنید چون مدیون دیگران می‌شوید و در دنیای پس از مرگ قادر به پاسخ گویی نخواهید بود و خداوند مجازات سنگینی را در این مورد در نظر گرفته است. در ادامه اقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل محترم جمعیت تاکید کردند با توجه به رفتار های نامناسب برخی از روسای جمهور دوره های قبل پیشنهاد میگردد در سال‌های بعد شورای محترم نگهبان ضمن هماهنگی با مراجع قانونی ذیربط تست‌های لازم ازجمله تست هوش فرهنگی و تست روانشناسی از افراد متقاضی اقدام نموده و یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام باشد تا از آسیب‌های بعدی ، نظام مصون بماند. ایشان تاکید کردند باید واقع گرا بود و شورای نگهبان باید هوشیار و آگاه تصمیمات مناسب را اتخاذ نماید. با توجه به جلسه استان‌ها در روز پنجشنبه ۲۴ خردادماه در جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی باید مشخص شود با توجه به شاخصهای مورد نظر جمعیت از کدامیک از کاندیداهای ریاست جمهوری دفاع شود و آنها با چه تیم‌هایی و چه توانمندی فعالیت خواهند کرد.

در ادامه جلسه برخی از افراد حاضر در جلسه به مواردی مانند تاثیر عوامل خارجی در در انتخابات ، اصولگرایان ارایه برنامه جامع جهت استفاده ازجوانان و خواهران، در مسایل تصمیم گیری و اجرایی را بیشتر مورد توجه قرار دهند ، با توجه به نوع ترکیب کاندیداها شورای نگهبان کار را سخت کرده، باید نقاط مثبت افراد را در نظر بگیریم، اصولگرایان باید روی یک نفر اجماع کنند، استان ها باید بر اساس شاخص های جمعیت فرد مورد نظر را معرفی نمایند، را مطرح کردند و بحث و بررسی لازم انجام شد. اقای مهندس شایسته نیا قایم مقام جمعیت ضمن تبریک عید قربان ادامه دادند که یک کنشگر سیاسی با درک عمیق از جامعه اقدام درست و به موقع انجام می‌دهد.انسان‌های با بصیرت مسله و مشکلات را حل میکنند. در ادامه توضیح دادند نظام جمهوری اسلامی الگوسازی جهانی دارد. در انتخابات باید قبول داشتن اصول نظام توسط مردم و تمکین به نتیجه را مورد توجه قرارداد. ایشان تاکید کردند تخریب کاندیداها کار درستی نیست و در شرایط موجود نظام انتخابات کشور به سمت دو قطبی حرکت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.