تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 19:42
کد خبر : 2167

نهصد و هشتاد و نهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و هشتاد و  نهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
شرایط فعلی کشور خاص است و با توجه به تیم فعلی مدیریت اجرایی کشور توسط اصلاح طلبان مانع بروز مشکلات بسیاری در جامعه شده است.

هو العزیز الحکیم

نهصد و هشتاد و نهمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در تاریخ. ۱۴۰۳/۷/۳۰. برگزار شد . پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید دبیرکل محترم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی جناب اقای مهندس حبیب الله بوربور ضمن خیر مقدم به جناب اقای دکتر منصوری و سایر حاضرین فرمایشاتی به شرح زیر ارایه کردند.

شرایط فعلی کشور خاص است و با توجه به تیم فعلی مدیریت اجرایی کشور توسط اصلاح طلبان مانع بروز مشکلات بسیاری در جامعه شده است. بور بور بیان داشت ما شاخ اسراییل و امریکا را شکسته ایم و آنها هم میخواهند همین حرکت را در کشور ما انجام دهند لذا در جمعیت باید فکر کنیم و برای شرایط مختلف برنامه ریزی کنیم و دنبال راهکار باشیم.

ایشان در ادامه توضیح دادند مقام معظم رهبری فرمودند باید مطالبه گری داشته باشیم و در انسجام اصول گرایی پیشنهاداتی را ارایه و به آن عمل کنیم.

سخنران بعدی اقای دکتر منصوری تاریخچه و روند قوم یهود را مورد بررسی قرار دادند که هدف نهایی آنها حکومت بر جهان است و تشکیلاتی بنام صهیونیسم راه اندازی کرده اند. ایشان در ادامه بیان کردند امریکا اسراییل را حافظ منافع خود در منطقه میداند و بنا به گفته کسینجر در سال ۲۰۳۰ دو حکومت در جهان حکمفرماست اول اقتصاد و صنعت چین و دوم فرهنگ اسلامی ایران. علیرغم مشکلات داخلی دوران سختی را پیشرو‌داریم .

ایشان به چند اصل مهم اشاره کردند
۱ -انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها قابل مقایسه نیست
۲- این انقلاب میماند و ملت ایران پرچم انقلاب را به دست حضرت مهدی می‌دهد
۳-دشمنان نابود میشوند
۴-اسلام قدرت اصلی جهان

امام ره فرمودند این قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است و علیرغم همه مشکلات نظام جمهوری اسلام ماندنی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.