تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 14:51
کد خبر : 1547

پیام تسلیت دبیر جمعیت وفاداران استان فارس به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت دبیر جمعیت وفاداران استان فارس به مناسبت حادثه تروریستی کرمان
پیام تسلیت دکتر سیدقاسم حسینی به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

دبیر جمعیت وفاداران
انقلاب اسلامی استان فارس

دکتر سید قاسم حسینی در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان :
قتل و کشتار انسان های بی گناه و مردم عادی در هیچ مکتبی و با هیچ منطقی پذیرفته نیست و تجربه تاریخی بشر در طول قرن ها زندگی نشان داده که با ترور و کشتار هیچ عقیده ای بر جامعه انسانی حاکم نشده و هیچ حکومتی بر مبنای خشونت پایدار نمانده است .
ریشه این حادثه دردناک را بسان حوادث مشابه قبلی باید در دولتهای تروریستی ایالات متحده امریکا و رژیم صهیونستی جستجو کرد جایی که تفکر تروریستی حاکم است و قتل و جنایت و نسل کشی برای انان امری عادی شده است .
امران و عاملان این حمله از نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هراس هستند و نیک می دانند مکتبی که اکنون بنام مکتب سلیمانی شکل گرفته و چنین در جان ها و دل ها جاری و ساری است . طوفانی ایجاد خواهد کرد که ریشه تمام کج رفتاریهای و اعمال ظالمانه درسراسر جهان را از بیخ و بن می کند .مکتبی که موجب خواهد شد نام اشخاصی چون ترامپ و نتانیاهو و …. را فقط در موزه های تاریخ و برای عبرت سایرین جستجو کرد و ملاحظه نمود .
امروز عده ای از یاران و عاشقان شهید حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود که همانا وصال یار بود رسیدند و در کنار سرباز وطن سرافزار و جاودانه شدند و نشان دادند .
اگر آه تو از جنس نیاز هست .
در باغ شهادت باز باز است .
آری انان برای رفتن از این دنیای فانی منتظر شام تاریک مرگ نشدند بلکه آگاهانه صبح روشن شهادت را انتخاب نمودند تا خسران نبینند و یک شبه را صد ساله پیموده .جان به جانان در قبال بهشت معامله کنند .
ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم و زائرین به همه مردم ایران و بخصوص به رهبر فرزانه امت اسلامی .
اعلام انزجار خود را از این عمل وحشیانه دشمن اعلام نموده برخورد قاطع با تمام عوامل این حادثه اعم از داخلی و خارجی را خواستاریم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.