تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 17:37
کد خبر : 1815

نهصد و شصت و دومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد

نهصد و شصت و دومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد
نهصدو شصت و دومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه مورخ 22اسفند ماه 1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی دردفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

هوالعزیز الحکیم؛

نهصدو شصت و دومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه مورخ ۲۲اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی دردفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد. سپس آقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص روند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالبی را بیان کردند. در این رابطه بور بور گفت: “در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم امیدوار بودند تأثیر تحریم‌ها و فشارهای بی‌سابقه‌ای را که به‌ویژه در یک‌سال و نیم اخیر علیه نظام و ملت اعمال کرده بودند در کاهش محسوس مشارکت ببینند و شاهد انتخاباتی کم‌رونق باشند، اما مردم با حضور پرشور و معنادار بیش از ۴۲ درصدی خود تمام رشته‌های آنها را پنبه کردند. البته مردم بزرگ ایران همیشه و در همه حال از نظام اسلامی حمایت کرده و می کنند. دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد که بر اساس نتایج اعلام شده در سراسر کشور تکلیف ۲۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس دوازدهم در انتخابات جمعه ۱۱ اسفند روشن شد و ۴۵ نماینده دیگر در مرحله دوم انتخابات که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد به مجلس راه خواهند یافت.
پس از مشورت با بزرگان و جلسات متعدد جمعیت وفاداران تصمیم گرفت به صورت مستقل تا در دور دوم انتخابات تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس لیست شانزده نفری کاملی ارائه دهد. افراد مورد نظر حاضر در لیست مزبور بنا بر تخصص و تعهد و نیاز کمیسیونهای مختلف مجلس در راستای تشکیل و تقویت مجلس انقلابی انتخاب شده و با آنها جلساتی مشورتی فردی و گروهی برگزار گردیده است. در نهایت با تصمیم اکثریت اعضای لیست، فرد یا افراد دیگری تا تکمیل شدن آن به لیست اضافه شدند. در هفته های آینده، طی مراسمی، از لیست مستقل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد. در این راستا دو تیم تخصصی تبلیغاتی فضای رسانه ای و مجازی و نیز تیم تبلیغاتی میدانی تشکیل گردید و آقایان دکتر حسین امیدی، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران، به عنوان مسئول کمیته تخصصی فضای رسانه ای و مجازی و آقای سید علی یزدیخواه، مدیر استان تهران جمعیت، به عنوان رئیس کمیته تخصصی تبلیغات میدانی انتخاب شدند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.