تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 7:37
کد خبر : 1517

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

قوه قضاییه با ارائه گزارش دقیق و به موقع به مردم اجازه ندهد رسانه های خارجی فضای روانی جامعه را مسموم کنند

قوه قضاییه با ارائه گزارش دقیق و به موقع به مردم اجازه ندهد رسانه های خارجی فضای روانی جامعه را مسموم کنند
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی عنوان کرد قوه قضاییه اجازه ندهد فضای عمومی و روانی جامعه توسط رسانه های معاند خوراک دهی و مسموم شود.

هوالعزیز الحکیم
نهصد و پنجاه و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات مجلس بیان کردند یکی از مهمترین موارد ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در انتخابات، داشتن صداقت و شفافیت با مردم است اگر مردم ببینند مسولین حرف و عملشان همخوانی دارد نسبت به مسائل و مشکلات کشور با جدیت بیشتری پای کار خواهند آمد بطور مثال در موضوع اخیر مربوط به چای دبش و موضوعات اینچنینی ، چرا تا الان گزارشی دقیق و شفاف به مردم داده نشده است؟ چرا باید هر کدام از مسولین که راجع به این موضوعات اظهار نظر کرده اند با هم همخوانی نداشته باشد؟
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی عنوان کرد قوه قضائیه باید هر چه سریعتر نتیجه رسیدگی به اینگونه موضوعات را به اطلاع مردم برساند و اجازه ندهد فضای عمومی و روانی جامعه توسط رسانه های معاند خوراک دهی و مسموم شود.
ایشان خاطر نشان کردند مطمئنا دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان با ابزار رسانه با تمام توان سعی در ناامید کردن مردم از صندوق رای دارند و تا زمان انتخابات تلاش می کنند با اخبار ضدو نقیض و بعضا شایعه سازی فضای عمومی را دچار تردید و ابهام نمایند لذا مسولین و رسانه های داخلی باید هوشیار باشند و با اقدام به موقع ابتکار عمل را از آنها بگیرند
بوربور اظهار داشت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی یکی از احزاب باسابقه کشوری است که در تمامی استان ها، فعال است لذا پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشویق مردم به مشارکت حداکثری، این جمعیت نیز از ابتدای امسال فعالیت انتخاباتی خودش را شروع کرده و اولین نشست کشوری خود را در مرداد ماه برگزار کرده است ، اکنون نیز در روز پنج شنبه ۲۸ دی ماه نشست دوم خود را با حضور چهره های سیاسی، اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیران استان ها و همچنین کاندیداهای شاخص در استان ها ، برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.