تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 21:21
کد خبر : 627

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: مجاهدت مردم و حضور آنان در صحنه، توطئه های دشمنان ایران را ناکام گذاشته است

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: مجاهدت مردم و حضور آنان در صحنه، توطئه های دشمنان ایران را ناکام گذاشته است
نهصدوبیست وچهارمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز 12 تیرماه ماه 1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

هوالعزیز الحکیم
نهصدوبیست وچهارمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز ۱۲ تیرماه ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آیت الله شبیری زنجانی به مناسبت هفتم تیر و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و با توجه به اینکه ایشان از یاران نزدیک شهید بهشتی بودند بیان کردند که از خصوصیات شخصیتی شهید بهشتی می توان به زهد، تقوا، اخلاص و معنویت ایشان اشاره کرد که این ویژگیهای ایشان در سایه فعالیت های مبارزاتی این شخصیت بزرگوار کمتر به آن توجه شده است ویژگی های دیگر ایشان سرعت عمل، برنامه ریزی و نظم در اقدامات، دور اندیشی و توجه به مسائل بنیادی جامعه اسلامی بود. ایشان در ادامه افزودند شهید بهشتی در کار تشکیلاتی زبانزد بود و به معنای واقعی کلمه خودمحور نبودند بلکه با نگاه تشکیلاتی همه اطرافیان را به کار می گرفتند و بعد از اینکه کاری را شروع میکردند آنرا به شخص دیگری واگذار می کردند و خودشان کار جدیدی را پیگیری میکردند.
در ادامه جلسه آقای مهندس شایسته نیا، قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت بیان کردند آنچه که موفقیت ملت بزرگ ایران را تاکنون تضمین کرده پیروی از سیره امیرالمومنین علیه السلام و روح مجاهدت در مردم ایران بود ،مجاهدت به این معنا که سختی ها، کاستی ها و برخود با مشکلات برای رسیدن به آرمانهای بلند اسلام و انقلاب بوده و در این راه ناامید نشده اند. آنچه تاکنون دشمن را در تمام توطئه ها ناکام گذاشته همین مجاهدت و حضور در صحنه مردم بوده است و از این پس هم این روح مجاهدت در مردم به خصوص جوانان تضمین کننده آینده روشن ایران اسلامی خواهد بود. ایشان در ادامه بیان کردند مظلومیت ملت ایران توام با حقانیت و اقتدار است همانطور که شاهد بودیم کمتر از یکسال قبل رئیس جمهور فرانسه با حامیان اغتشاش در ایران عکس یادگاری گرفته بود در حالیکه امروز ایران سراسر آرامش است ولی پاریس و سایر شهرهای فرانسه به شکل شهرهای جنگی در آمده است.
در ادامه جلسه آقای فتح الله کاظمی از کارشناسان خبره آموزش و پرورش طرحی مبنی بر نقشه راه سند تحول آموزش و پرورش را توضیح دادند که مورد توجه حضار قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات خود را پیرامون این طرح بیان کردند و بنا شد بعد از بررسی بیشتر این طرح، نسخه نهایی آن به وزیرآموزش و پرورش ارائه شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.