تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 19:00
کد خبر : 581

نشست دبیران احزاب استان فارس به دعوت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس

نشست دبیران احزاب استان فارس به دعوت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس
سیدقاسم حسینی: بیش از سایر روزهای دیگر باید به جوانان توجه ویژه کنیم اما می‌بینیم که در برخی شهرستانها و نقاط دور از کلان شهرها، از ظرفیت این عزیزان به طور شایسته استفاده نمی شود. 

نشست دبیران احزاب استان فارس به دعوت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست سید قاسم حسینی ، مسول امور استان های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  ضمن تبریک انتصاب شایسته جناب آقای  قزل سفلی به عنوان معاون امنیتی سیاسی اجتماعی استانداری فارس و گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی که الگوی کار تشکیلاتی در کشور بود، به تبیین وضعیت کلی و چالش ها و فرصت های احزاب فارس و کشور پرداخت.

مسئول امور استان های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزودند: ما بیش از سایر روزهای دیگر باید به جوانان توجه ویژه کنیم اما می‌بینیم که در برخی شهرستانها و نقاط دور از کلان شهرها، از ظرفیت این عزیزان به طور شایسته استفاده نمی شود.

در شرایطی که کشور نیاز مبرم به حضور جوانان انقلابی، نخبه و دلسوز در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد اما می بینیم که خیلی از مدیران حتی از جوانان به عنوان مشاور هم استفاده نمی کنند.

از سوی دیگر مسئله شکوفایی فرهنگ اسلامی در کشور بسیار مهم است و در این راستا باید کار را به خود جوانان سپرد چرا که مخاطب فرهنگی ما همین جوانان هستند و دشمن تمرکز خود را روی این قشر گذاشته است.

حسینی افزودند: فرمانداران محترم و مدیران اجرایی شهرستان به عنوان ناخداهای کشتی فرهنگی باید با خلق جذابیت و روش های حرفه ای، زمینه ساز جذب حداکثری جوانان را فراهم کنند و از ظرفیت جوانان در راستای توسعه شهرستان ها استفاده کنند و در زمینه جهاد تبیین که حضرت آقا بسیار بر آن تاکید دارند.

ضروریست با همکاری جوانان این مهم در سطح روستاها و شهرها اجرایی شود، قطعا صرف ارائه آمار و ارقام روی کاغذ کافی نیست و همینجا خواهش می کنم بیلان کاری و عملکرد واقعی و نمود بیرونی اقدامات فرمانداران در زمینه فرهنگ سازی و مشارکت جوانان را یکی از عوامل برکناری یا ماندگاری ایشان لحاظ کنید.

سید قاسم حسینی در پایان افزودند جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی آمادگی هرگونه همکاری با متولیان فرهنگ استان البته بر پایه نتایج و آمارهای نهاد های اجتماعی و در قالب یک برنامه علمی_آماری به تناسب میزان آسیب پذیری هر منطقه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زین العابدین هوشمند دوشنبه , ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

درود بر افتخار داراب دکتر حسینی عزیز امید جوانان کشور