تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اسفند 1402 - 15:44
کد خبر : 1847

سومین جلسه مشورتی ستاد انتخاباتی وفاداران انقلاب

سومین جلسه مشورتی ستاد انتخاباتی وفاداران انقلاب
سومین جلسه مشورتی ستاد انتخاباتی وفاداران انقلاب

هوالعزیز الحکیم؛
سومین جلسه مشورتی ستاد انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه مورخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای ستاد و جمعی از نمایندگان مجلس و نامزدهای برگزیده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس دردفتر مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قران کریم و شرح حدیثی از رسول اعظم آغاز شد. سپس آقای مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص روند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالبی را بیان کردند. در این رابطه بور بور ضمن تشکر از مردم شریف ایران جهت حضور در انتخابات اسفند ماه، از مسئولین خواستند که قدردان ملت باشند و در راستای خدمت رسانی به آنان بیشتر تلاش کنند. بور بور افزود: مردم ایران در همه حال حامی جمهوری اسلامی ایران هستند واین را بارها به اثبات رسانده اند. اینک نوبت دولت و مجلس است که دین خود به مردم ایران را به خصوص قشر مستضعف و انقلابی که بارها و بارها پوزه دشمن را به خاک مالیده است ادا کنند.
حبیب الله بور بور گفت: هنوز تکلیف ۴۶ کرسی مجلس روشن نشده است و جمعیت وفاداران مانند دور قبل دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معرفی افراد شاخص و مورد اعتماد به خصوص در تهران به بالا رفتن مشارکت مردم و نیز انتخاب اصلح حسب فرمایش مقام معظم رهبری کمک می کند. ما در تهران لیست شانزده نفری از افراد متعهد و متخصص تهیه کرده ایم و جلسات متعددی باآنها برگزار کرده ایم که به زودی لیست جمعیت وفاداران با رعایت موارد قانونی رسما اعلام خواهد شد.
دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه دادبا توجه به اینکه زمان انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام شده است لذا زمان کافی برای تبلیغات و نهایی کردن لیست وجود دارد.
سپس دکتر حسین امیدی از اعضای شورای مرکزی جمعیت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز، به فعالیتهای انجام شده در راستای تهیه لیست مورد نظر و جلسات برگزار شده پرداخت و گزارشی مفصلی ارائه داد. امیدی شاخصهای تعیین شده رهبر معظم انقلاب و توجه به شعار سال ۱۴۰۳ ایشان را بسیار مهم و راه گشا ذکر کرد و بر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری تاکید نمود. در پایان نیز نمایندگان مجلس و نامزدهای دور دوم انتخابات مطالبی ایراد کردند.

بوربور: نمایندگان جدید، با تخریب دیگران به دنبال تثبیت خود نباشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.