تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 19:03
کد خبر : 773

دعوت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از همه افراد توانمند برای ثبت نام در انتخابات مجلس

دعوت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از همه افراد توانمند برای ثبت نام در انتخابات مجلس
حبیب الله بوربور: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از باسابقه ترین احزاب ملی فعال کشور تمام تلاش خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات آتی بکار خواهد گرفت در همین راستا از کارشناسان کمیته های تخصصی جمعیت در سراسر کشور و همه کسانی که در خود این توانایی را می بینند که بتوانند در جایگاه نمایندگی مجلس ، مثمر ثمر باشند ، برای ثبت نام دعوت بعمل می آورد.

هوالعزیز الحکیم
نهصدوبیست و نهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت و بصورت آنلاین با حضور دبیران استانی برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند انتخابات تجلی مردم سالاری و دموکراسی است البته انتخاباتی که در ایران برگزار می شود یکی از بهترین انتخابات در دنیاست چرا که هم نگاه مردمی به آن می شود و هم نگاه الهی و دینی .
ایشان در ادامه افزودند ملت ایران همیشه نشان دادند هر جا که دشمنان انقلاب اسلامی، عدم حضور مردم در صحنه را پیروزی برای خود تلقی کند، بر عکس آن عمل می کنند لذا در این انتخابات نیز قطعا شاهد حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای خواهیم بود از همین رو همه کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم از صندوق رای هستند بدانند که هر چقدر بیشتر تلاش کنید ملت ایران از نقشه آنان بیشتر آگاه می شوند و مطمئنا بر عکس آن عمل خواهند کرد.
ایشان افزودند جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از باسابقه ترین احزاب فعال کشور تمام تلاش خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات آتی بکار خواهد گرفت در همین راستا از کارشناسان کمیته های تخصصی جمعیت در سراسر کشور و همه کسانی که در خود این توانایی را می بینند که بتوانند در جایگاه نمایندگی مجلس ، مثمر ثمر باشند ، برای ثبت نام دعوت بعمل می آورد.
در ادامه ایشان بیان کردند جریانات سیاسی می بایست با موضوعات کشور، ملی و دینی برخورد کنند و از نگاه های حزبی و شخصی بپرهیزند چرا که منافع همه جریانات در ذیل منافع ملی معنی پیدا می کند.
در ادامه جلسه با توافق اعضای حاضر در جلسه، نشست انتخاباتی جمعیت از ۲۸ مرداد به روز پنج شنبه ۲۶ مرداد ماه در محل دفتر مرکزی جمعیت ، تغییر کرد و هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.