تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 15:54
کد خبر : 473

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را جهت بازسازی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را جهت بازسازی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است
مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند دولت سیزدهم با پیروی از آرمان های امام و رهبری و شعارهای انقلاب، تمام تلاش خود را جهت بازسازی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است و تاکنون توانسته است که گشایش های بسیار خوبی را در این عرصه بوجود آورد.

هوالعزیز الحکیم

نهصدوبیست وسومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲  با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند دولت سیزدهم با پیروی از آرمان های امام و رهبری و شعارهای انقلاب، تمام تلاش خود را جهت بازسازی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است و تاکنون توانسته است که گشایش های بسیار خوبی را در این عرصه بوجود آورد. تغییر نگاه جمهوری اسلامی از نگاه تک بعدی به غرب که در دولت اعتدال به یک رویه تبدیل شده بود، به نگاه به تمام دنیا در این دولت، به امیدواری سایر کشورها به ایجاد رابطه با ایران منجر شده است.

ایشان افزودند در موضوع طالبان و حق آبه سیستان باید توجه داشت که طالبان یک گروه چریکی است که از درگیری و تنش تغذیه می کند و چیزی برای از دست دادن ندارد لذا نباید به سمت تنش با آن پیش رفت هر چند برخورد مقتدرانه با آنها لازمه جلوگیری از گستاخ شدن نیروهای خود سر آنهاست اما اینکار باید صرفا توسط نیروهای غیور مرزبانی ما انجام گیرد و از درگیری تمام عیار جلوگیری شود.

ایشان در ادامه بیان داشتند با تلاش آقای کاظمی مسول کمیته فرهنگی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، نقشه راه پیاده سازی سند تحول آموزش و پرورش در این کمیته تدوین و در شورای مرکزی به بحث و گفتگو گذاشته شده است که در نهایت این طرح به وزیر محترم آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.

بوربور در خصوص انتخابات مجلس افزودند به نظر می رسد از یک طرف گروه های نوپایی حیات خود را در هیاهو و داد و فریاد می بیند و همان عادتی که در سابقه برخی از اعضای آنان در مجلس مرسوم بود به این گروه ها سرایت کرده است. و از طرف دیگر با جریان تحریفی روبرو هستیم که سیاست خارجی را ابزاری برای بازی با افکار عمومی در نظر گرفته و هر چند وقت یکبار سعی دارد با استفاده از آن افکار عمومی را مورد تاثیر قرار دهد غافل از اینکه نافرجام شدن برجام بر همگان آشکار است و حنای آن برای رای گیری دوباره از مردم رنگی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.