تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 7:21
کد خبر : 726

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: وزارت خارجه در واکنش به اهانت به قرآن کریم و مقدسات باید با قاطعیت برخورد کند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: وزارت خارجه در واکنش به اهانت به قرآن کریم و مقدسات باید با قاطعیت برخورد کند
نهصد و بیست و هفتمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه دوم مرداد ماه 1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت و بصورت آنلاین با حضور دبیران استانی برگزار شد.

هوالعزیز الحکیم
نهصد و بیست و هفتمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت و بصورت آنلاین با حضور دبیران استانی برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند کشورهای غربی شعارهایی چون آزادی و دموکراسی را ابزار تبلیغاتی خود قرار داده اند ولی در عمل حکومت های غربی تهی از این مفاهیم هستند . ایشان افزودند آنها همان کسانی هستند که شعار آزادی حجاب می دهند اما از ورود دختر محجبه مسلمان به دانشگاه جلوگیری می کنند و یا برای کسی که از هولوکاست حرفی بزند او را به زندان می اندازند اما در همین کشورها به قرآن کریم که کتاب الهی مسلمانان جهان است اجازه اهانت می دهند.ایشان در ادامه بیان کردند باید در مقابل اهانت به مقدسات کوتاه نیامد و وزارت خارجه با قاطعیت برخورد کند. اگر همه ی کشورهای مسلمان یکدل شوند مطمئنا هیچ کشور غیر مسلمانی جرات پیدا نمی کند که اجازه توهین به مقدسات مسلمانان را بدهد.
ایشان درباره مشکلات اخیر رسوب کالاها در گمرکات بیان کردند اینکه سالی یکبار رئیس قوه قضائیه از گمرکی بازدید بعمل آورند و مشکل یکی از صدها مورد رسوب کالا در گمرکات را حل کنند هر چند جای تشکر دارد اما چاره ی کار نیست و اینکه اعلام شود محموله روغن بعد از یکسال که احیانا فاسد هم شده ترخیص شده است نه تنها خوشحالی ندارد بلکه باید به حال این سیستم اقتصادی و نظارتی گریست، و یا اینکه رئیس مجلس اعلام می کند مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومان هم نایاب شده است را باید از خود مجلس سوال کرد که چرا مجلس قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر در حوزه تجارت خارجی را اصلاح نمی کند. ایشان در همین رابطه عنوان کردند برای حل این مشکلات بابد سراغ عوامل آن رفت, ایشان عنوان کردند یکی از عواملی که باعث رسوب کالا شده است این است که بانک مرکزی طبق بخشنامه ۹۰۳۸ مورخ ۱۳۹۹,۰۸,۱۲ واردات را منوط به خرید ارز نیمایی کرده و به شکلی خود تحریمی را بخشنامه کرده است، اینجا را باید حل کرد تا شاهد مشکلات رسوب کالا در گمرکات نباشیم. ایشان افزودند البته کمیته اقتصادی جمعیت در این مورد نامه ای به شماره ۱۳۴۰/ج/و مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ با وزیر اقتصاد مکاتبه کرده است که متاسفانه تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص حوادث داخلی رژیم کودک کش اسرائیل بیان کردند طبق سنت و وعده تخلف ناپذیر الهی این رژیم در سراشیبی سقوط است و با عنایت خدای متعال همانطور که رهبر فرزانه انقلاب بیان فرمودند به زودی بیت المقدس آزاد خواهد شد.
در ادامه جلسه نیز پیرامون دو موضوع انتخابات و لایحه عفاف و حجاب که موضوعات دستور جلسه بودند بحث و گفتگو شد و به کمیته های سیاسی و فرهنگی جهت بررسی بیشتر ارجاع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.