تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 7:08
کد خبر : 1251

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای پاسخ به تهدیدات دشمنان را در هر سطحی دارد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای پاسخ به تهدیدات دشمنان را در هر سطحی دارد
نهصد و چهل و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه 1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

هوالعزیز الحکیم
نهصد و چهل و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفتند منطقه غرب آسیا به نقطه ی انفجاری رسیده است که ما نیز باید منتظر هر سناریوی باشیم، متاسفانه کشورهای منطقه منجمله کشور امارات، عربستان و اردن در حال خیانت به کشورهای اسلامی هستند و متوجه نیستند اگر جنگی شروع شود آنها نیز در امان نخواهند بود. آمریکا خوب می داند چنانچه سطح درگیری بالا بگیرد تمام پایگاه های او درمنطقه در امان نخواهد بود و باید برای همیشه منطقه غرب آسیا را ترک کند لذا تمام تلاش خود را برای اینکه با ایران درگیر نشود بکار گرفته است البته ایران نیز از جنگ استقبال نمی کند اما آمادگی کامل برای پاسخ به تهدیدات دشمنان در هر سطحی را دارد.
بوربور در خصوص شرایط داخلی گفتند امسال موضوع مهم انتخابات را داریم که دشمن برای ایجاد تفرقه و آشوب و فاصله انداختن بین نظام و مردم روی آن حساب کرده است لذا همه ی خواص و جریانات سیاسی باید در ابتدا خود را مسول برگزاری یک انتخابات پرشور و بدون اختلاف بدانند و رقابت را در چهارچوب منافع ملی تعریف کنند و اینطور نباشد که دنبال کسب قدرت به هر قیمتی باشند
ایشان افزودند مجلس رکن مهمی در اداره کشور است لذا همه باید تلاش کنیم افراد شایسته و توانمند را به مردم معرفی کنیم تا ان شاءالله یک مجلسی قوی و اثر گذار تشکیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.