تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 23:22
کد خبر : 657

حبیب الله بوربور: دولتمردان روس با طراحی محور عبری_عربی دچار اشتباه محاسباتی شدند

حبیب الله بوربور: دولتمردان روس با طراحی محور عبری_عربی دچار اشتباه محاسباتی شدند
نهصدوبیست وپنجمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز 19 تیر ماه 1402 با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

هوالعزیز الحکییم
نهصدوبیست وپنجمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.
این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان¬ها برقرار بود و برخی از دبیران استان¬ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند در بیانیه پایانی نشست امروز مسکو با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با حضور کشور امارات، موضع گیری خلاف تمامیت ارضی کشورمان مطرح شده است که برخلاف مناسبات و روابط بین تهران و مسکو بوده است و به نظر می رسد لابی عبری_عربی دولتمردان روس را دچار اشتباه محاسباتی کرده است لذا لازم است وزات خارجه با احضار سفیر روسیه مراتب اعتراض شدید خود را اعلام دارد و از تکرار چنین رفتاری جلوگیری بعمل آید.
در ادامه دبیرکل جمعیت وفاداران بیان کردند از ابتدای شروع دولت سیزدهم، در موضوع معیشت مردم مرتبا سعی شده که مشکلات کشور را مستقیما خدمت ریاست محترم جمهور منتقل نماییم از جمله این موارد قیمت انواع کالاهای مصرفی مردم است که به شکل بسیار عجیبی افزایش پیدا کرده است لذا لازم است دولت بر روی قیمت کالاهای مصرفی که روزانه مردم با آن درگیر هستند تمرکز ویژه نماید تا بتواند به یک ثبات نسبی برسد. ایشان افزودند چرا باید میوه ای که از باغدار با قیمت پایین خریداری می شود اما با چندین برابر قیمت آن به دست مصرف کننده برسد
ایشان در ادامه با توجه به در پیش بودن حماسه اربعین حسینی که نماد برجسته همبستگی شیعیان است بیان کردند که لازم است وزارت کشور از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد مهم انجام دهد و کارهای لازم را به روز پایانی موکول نکند.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.