تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 22:40
کد خبر : 822

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ(ع) را محکوم کردند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ(ع) را محکوم کردند
نهصد و سی امین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه 1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت و بصورت آنلاین با حضور دبیران استانی برگزار شد.

هوالعزیز الحکیم
نهصد و سی امین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت و بصورت آنلاین با حضور دبیران استانی برگزار شد.
این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با ابراز تسلیت و تاسف از شهادت و مجروحیت هم وطنان عزیزمان در پی حمله تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ(ع) ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم و بیان کردند حمله تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ (ع) یکبار دیگر ذلت جریان تکفیری را ثابت کرده است، ایشان افزودند امنیت همچون ستون فقرات برای یک جامعه است که ملت ایران با عنایت خداوند متعال و فداکاری سربازان جان بر کف ولایت از این نعمت بزرگ برخوردار است و اینگونه حرکات کور از سر ضعف و استیصال دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است و جا دارد یادوخاطره سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی را گرامی بداریم که این امنیت مرهون زحمات شبانه روزی ایشان است.
ایشان در ادامه افزودند هر ایرانی که دل در گرو ایران دارد باید نسبت به شرایط امروز بی تفاوت نباشد و بداند اگر دشمن احساس کند ملت ایران در صحنه نیستند با چنگ و دندان ضربه خواهد زد لذا حضور مردم در صحنه، در تمام عرصه ها، تیر خلاصی بر طمع دشمنان نسبت به این مرزو بوم خواهد بود.
ایشان در ادامه پیرامون انتخابات پیشرو بیان کردند رقابت در انتخابات مهمترین عامل افزایش مشارکت است لذا تعداد زیاد ثبت نام کنندگان نوید یک انتخابات رقابتی را می دهد،
ایشان در همین رابطه بیان کردند آنچه که مهم است حساسیت مردم نسبت به سرنوشت چهارساله خودشان است چراکه مشارکت بیشتر بار مسولیت برای منتخبین و همه مسولین کشور را بیشتر خواهد کرد، همه باید در راستای افزایش مشارکت حداکثر تلاش خود را بکار ببندیم.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه نکته نظرات خود را پیرامون نشست انتخاباتی جمعیت وفاداران در روز پنج شنبه مورخ ۲۶ مردادماه بیان کردند و هماهنگی های لازم به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.