تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 10:43
کد خبر : 62

نهصد و بیست و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصد و بیست و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
نهصد و بیست و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی در دفتر جمعیت برگزار شد

هوالعزیز الحکیم

نهصد و بیست و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی در دفتر جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت قران مهندس حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به سفرهای برون مرزی ریاست جمهوری و با توجه به محدودیت های برجامی, ان را بسیار موفقیت آمیز و امیدوار کننده دانست و اعلام نمود:«جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر از ریاست محترم جمهوری, براین اعتقاد است, این سفرها اغاز فصل جدیدی در روابط جمهوری اسلامی و سایر کشور های همسو می باشد».
در ادامه دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر امیر اباد واقع در شرق مازندران و مطلع شدن ایشان از دپو و عدم ترخیص روغن از بندر و واردات آن به داخل کشور رفع این معضل را بسیار مهم دانست و اظهار داشت : « ضرورت دارد قوه قضاییه بدون ملاحظه موضوع را ریشه یابی نماید» , ایشان افزود : «سال گذشته در چندین جلسه جمعیت و کمیته اقتصادی این موضوع مطرح و خروجی آن نامه ای مکتوب و به حوزه های مرتبط ارسال گردید که تاکنون با توجه به اعلام ان نتایجی دریافت نشده است. در ضمن معطلی روغن ها با توجه به گذشت ان موجب کاهش کیفیت محصول می شود».
بوربور با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بحث مطالبه گری و توصیه وافر معظم اله گفت:« فردی به نام کامران غضنفری در خصوص وزیر اسبق خارجه ادعایی را مطرح نمودند , در این خصوص دو فرض مطرح می شود اگر این ادعا درست است چگونه ایشان توسط نهاد های انقلابی تایید شده است و اگر نامبرده کذب می گوید و تهمت می زند در رسانه های عمومی روشنگری شود و باید تکذیب شود و برخورد قانونی صورت پذیرد».

بوربور در خصوص تاکید رهبری بر امید ٱفرینی و تبیین موضوعات برای مردم اعلام داشت:« انتظار می رفت موضوع کشف ذخایر عظیم لیتیوم؛ تقویت موقعیت اقتصادی و ژئوپلیتیک ایران ،توسط رسانه ی ملی و مجموعه های مرتبط وزارت ارشاد اطلاع رسانی می شد, نه آنکه توسط معاندین نظیر روزنامه عبری معاریو زیر نظر رژیم جعلی اسراییل بیان شود». لازم به ذکر در این جلسه دکتر جواد منصوری استاد دانشگاه و عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و دکتر وحید شقاقی شهری اقتصاددان و استاد دانشگاه خوارزمی در موضوع تحولات منطقه و مباحث اقتصادی و چشم انداز اقتصادی ایران سخنرانی نمودند. در پایان هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مطرح شده بیان کردند.

دکتر جواد منصوری استاد دانشگاه و عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در نهصد و بیست و یکمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت :« نکته اول که باید به ان توجه نمود این است که سرنوشت آینده دنیا را ایران تعیین می کند» « این انقلاب اثر خود را بر ساختار های دنیا می گذارد.» وی افزود: دنیای امروز دنیای بی هویتی است و ساختارهای موجود فرهنگی و سیاسی زیر سوال رفته است کما اینکه جاذبه اسلام به دنیا نشان داده شده و باعث جذب انسانها در دنیا خواهد شد »
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اشاره کرد:« نکته دوم بحث اهمیت و موقعیت استراتژیک ایران در منطقه است که اهداف امپراتورهایی از روم باستان تا هم اکنون بوده است.
سفیر اسبق ایران در چین بیان داشت :«در مراکز تصمیم سازی دنیا روی مسائل ایران بحث می شود. حداقل ۳۰ مرکز شیعه شناسی در دنیا باز شده است و تبلیغات علیه ایران زیاد است» وی افزود :«استراتژی انقلاب , مهدویت , شهادت طلبی و ولایت فقیه می باشد » «مردم آگاه حاضر در صحنه , اسلام شیعه شهادت طلب و ولایت فقیه ،که این سه عامل سرنوشت انقلاب در بلند مدت را تعیین می کند .
اولین فرمانده سپاه پاسداران تاکید بر مطالعه ۴صفحه ابتدایی وصیت نامه امام خمینی (ره) نموده و بیان کردند: « امام می فرمایند ما مفتخریم به داشته هایی نظیر اسلام , رسول اکرم(ص), ائمه معصومین (ع) , و هیچ گاه نفرمودند ما منابع طبیعی داریم, اگر این دیدگاه را داشته باشیم دنیا را فتح می کنیم » در پایان منصوری در خصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت «امسال برگزاری انتخابات را داریم ولی آنچه بسیار مهم است نقش مردم و رهبری است. و نکته مهم در فرمایشات رهبری موضوع و اهمیت نقش ایمان و امید به آینده و موفقیت های بزرگ است . فرصت های موجود را بررسی و تهدید را شناخته و به فرصت تبدیل کنیم »

انعکاس جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خبرگزاریهای کشور:

«خبرگزاری فارس» – بوربور: سفرهای خارجی رئیس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است

«راه شلمچه» – جواد منصوری: خلق امپراتوری جدید و حذف آمریکا از معادلات جدید جهانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.