تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 9:33
کد خبر : 50

نهصدوهجدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نهصدوهجدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
نهصدوهجدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1402 با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد

هوالعزیز الحکیم
نهصدوهجدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس را پیشرو داریم جمعیت وفاداران، فعالیت های خود را در سطح کشور در جهت پرشور برگزار شدن انتخابات متمرکز خواهد کرد و آنچیزی که برای این جمعیت موضوعیت دارد تشویق مردم به حضور حداکثری است. ایشان توصیه کردند باید هر آنکس که به ایران و اعتلا و عزت ایران فکر میکند ابتدا می بایست برای تشویق مردم به حضور در صحنه انتخابات تلاش کند و بعد به پیروزی افراد مورد نظر خود بیاندیشد چرا که نتیجه حضور حداکثری پیروزی برای همه مردم است.

ایشان افزودند جریانات سیاسی باید روش معرفی افراد برای کاندیداتوری در مجلس را تغییر دهند و براساس نیازهای مجلس تصمیم بگیرند و تلاش کنند برای کمیسیون های تخصصی مجلس افراد توانمند را شناسایی و به مردم معرفی کنند ولو اینکه با تفکرات و سلایق مختلف باشند.

ایشان سهم خواهی برخی افراد و جریانات سیاسی در انتخابات را ظلم به مردم و نظام دانستند و افزودند اینکه منافع ملی و مردم را نادیده بگیریم و به خواست و منافع شخصی توجه شود خیانت به مردم است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند برخی افراد با بیان کلیاتی همچون انتخاب اصلح صرفا به دنبال انحراف افکار عمومی اند چرا که در واقع این افراد اصلح را تا زمانی قبول دارند که با متر و معیار آنان همخوانی داشته باشد و صرفا با این ادبیات به دنبال سهم خواهی هستند.

ایشان در ادامه به همگرایی جریان انقلابی در قالب شورای ائتلاف و وحدت تاکید کردند و افزودند جمعیت وفاداران قطعا به این همگرایی پایبند خواهد بود و از هم اکنون نیز در سطح استان ها با دبیران استانی جمعیت جهت هماهنگی با شورای ائتلاف تاکید شده است.
ایشان درخصوص روابط بین المللی کشور افزودند دولت سیزدهم با دیپلماسی هوشمندانه و عاقلانه تاکنون توانسته فضای بین المللی بسیار خوبی را برای کشور بوجود بیاورد و خصوصا در سطح منطقه بسیاری از ضعف های دولت قبل تاکنون توسط این دولت جبران شده است. رابطه با برخی کشورها همچون سوریه که برای ایران اهمیت راهبردی دارد در این دولت به خوبی شکل گرفته است و کار شجاعانه مدافعان حرم را تکمیل کرده است.
بوربور در ادامه با تذکر به دولت بیان کردند چرا باید آقای رئیس جمهور تاکنون در معرفی وزیرآموزش و پرورش تعلل کنند آیا دلیل این رفتار ناتوانی در تصمیم گیری نیست؟ از آنجاییکه به فصل ثبت نام سال تحصیلی جدید مدارس نزدیک می شویم و با تاکید رهبر معظم انقلاب متاسفانه همچنان شاهد عدم معرفی وزیر آموزش و پرورش هستیم . این رفتار جز اینکه نارضایتی فرهنگیان را به دنبال دارد نتیجه ی دیگری نخواهد داشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.