تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 17:00
کد خبر : 848

بیانیه پایانی نشست انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

بیانیه پایانی نشست انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
نهصد و سی و یکمین نشست شورای مرکزی و دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات مجلس با حضور جناب آقای دکتر حداد عادل ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، جناب آقای دکتر روح الامینی نماینده مجلس و معاونت احزاب شورای ائتلاف و جناب آقای دکتر قدیمی معاونت امور استان های شورای ائتلاف در روز پنج شنبه مورخ بیست و ششم مرداد ماه برگزار شد

هوالعزیز الحکیم
نهصد و سی و یکمین نشست شورای مرکزی و دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات مجلس با حضور جناب آقای دکتر حداد عادل ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، جناب آقای دکتر روح الامینی نماینده مجلس و معاونت احزاب شورای ائتلاف و جناب آقای دکتر قدیمی معاونت امور استان های شورای ائتلاف در روز پنج شنبه مورخ بیست و ششم مردادماه برگزار شد و بیانیه پایانی این نشست به شرح ذیل صادر شد.
۱- خداوند بزرگ را شاکریم که همچنان توفیق خدمت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی را بر ما ارزانی داشته و نعمت زیستن در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهنمودهای داهیانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی را به ما عطا فرمود. بدینوسیله یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نموده و از هر گونه تلاش در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری برای سربلندی ایران عزیز، دریغ نخواهیم کرد.
۲- انتخابات از یک طرف مهمترین مولفه ی تقویت و تجلی جمهوریت نظام و از طرف دیگر مهمترین ابزار اعمال دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است و تحقق بخشیدن به ۴ راهبرد اساسی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت انتخاباتی موجبات سربلندی و عزت ملت ایران، در برابر دیدگان جهانیان خواهد شد.
۳- انتخابات در ایران اسلامی یکی از مردمی ترین انتخابات در تمام دنیاست. جمهوری اسلامی مشارکت مردم در انتخاب سرنوشت خود را هدف اصلی خود دانسته و تاکنون فارغ از اینکه چه جریان و گفتمانی برنده نهایی باشد انتخابات را برگزار کرده است، به عنوان نمونه می توان به انتخابات سال۷۶ ، ۸۴ و سال ۹۲ اشاره کرد که برنده انتخابات همسو با مجریان انتخابات نبوده اند.
۴- در این دوره هماهنگی نیروهای انقلاب در قوای سه گانه برکات بسیاری از جمله شکست دشمنان در فتنه سال گذشته، همت مضاعف در کاهش مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور داشته است که همین مساله دشمنان خارجی و پیاده نظام داخلی آنان را برآشفته کرده و از هر فرصتی برای ایجاد شکاف در بدنه جبهه انقلاب استفاده خواهند کرد لذا می طلبد جبهه انقلاب بیش از پیش به وحدت و همگرایی حول اصول اصلی انقلاب همت گمارند و از اختلاف و چند دستگی پرهیز نمایند.
۵- به نظر می رسد برخی جریانات سیاسی و خواص از گذشته عبرت نگرفته اند و همچنان از بی اعتنایی به منافع ملی اباهی ندارند و همسو با دشمنان انقلاب اسلامی سعی در ناامید کردن مردم از صندوق رای را دارند این رفتار در حالیست که خود آنان از مسیر انتخابات های گذشته به قدرت رسیده اند، به آنان توصیه می کنیم این مسیری که در پیش گرفته اید جز پشیمانی و رسوایی در برابر ملت ایران نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.
۶- عملکرد بسیار ضعیف مسولین در دهه نود و برجامیزه کردن اقتصاد کشور ضربات جبران ناپدیری را به رفاه و معیشت مردم وارد کرده است که همین مساله می طلبد دولت و مجلس با تمام توان به جبران این عقب ماندگانی همت گمارند چرا که رفع مشکلات معیشتی مردم تاثیر بسیاری در امیدوار کردن آنان نسبت به صندوق رای خواهد داشت.
۷- جریانات سیاسی وظیفه دارند افراد با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس ،پرانگیزه، وفادار به اسلام، مردم، انقلاب و کشور، سرسخت در مقابل دشمنان و دل نبسته به دنیا و مطامع مالی، را برای ورود به مجلس به مردم معرفی نمایند.
۸- ابزار اصلی دشمنان انقلاب در جنگ نرم بر پایه لشکر سایبری و رسانه ای خود بنا نهاده شده است اما آنچه که تاسف و تاثر امت حزب الله را برانگیخته، عدم مرزبندی شفاف صداوسیمای جمهوری اسلامی با پیاده نظام دشمن در این جنگ تمام عیار است و شاهد بکارگیری برخی از فتنه گران در صدا و سیما هستیم. بدینوسیله جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی به مسولین صداوسیما هشدار می دهد بیشتر از این موجبات عصبانیت امت حزب االله را فراهم نکند در غیر اینصورت مسولیت عواقب این رفتار بر عهده مسببین آن خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.